Warszawa, 6.10.2014 r.
PHENIX Sp. z o.o.
ul. Kierbedzia 4
00-728 Warszawa
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ofert
do planowanego zakupu licencji oraz wdrożenia systemu B2B zgodne z poniższą
specyfikacją realizowane w projekcie „Stworzenie
systemu do automatyzacji procesów
biznesowych łączących Wnioskodawcę z Partnerami objętymi
projektem”
realizowanego w ramach Działania 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego
biznesy typu B2B” osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie
innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 –
2013, Umowa nr UDA-POIG. 08.02.00-14-563/14-00.
Integralną częścią
zapytania ofertowego jest wyciąg z biznes planu projektu opisujący szczegółowo
zakres projektu.
Specyfikacja
zapytania ofertowego:
Działanie |
Oszacowana pracochłonność [roboczogodzin] |
Zakup usługi: Analiza przedwdrożeniowa i projekt systemu B2B
integrującego systemy informatyczne Partnerów |
500 |
Moduł ofertowania i obsługi przetargów (Moduł 1) |
850 |
Moduł zarządzania e-faktura (Moduł 2) |
550 |
Moduł obsługi reklamacji (Moduł 3) |
500 |
Moduł raportowania (Moduł 5) |
370 |
Moduł komunikacji z Partnerami (Moduł 4) |
550 |
Moduł magazynu WMS (Warehouse Management Software) (MODUŁ 6) |
3200 |
Adapter do systemu VF MAG (Moduł 7) |
400 |
(FAZA1): Wdrożenie modułów oprogramowania Systemu B2B oraz adapterów
integrujących obecnie wykorzystywane systemy przez Wnioskodawcę z
głównym systemem. |
2176 |
(FAZA 2): Testowanie systemu B2B i uruchomienie wersji finalnej.
|
460 |
Złożona oferta powinna zawierać:
·
nazwę i adres oferenta,
·
datę sporządzenia,
·
termin ważności oferty,
·
opis doświadczeń,
·
cenę netto dla poszczególnych zadań,
·
termin płatności
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na papierze firmowym oferenta
lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być
podpisana przez oferenta.
Oferta może zostać przesłana:
·
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@phenix.pl
·
za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres firmy.
Oferta powinna być ważna do:
31.12.2014
Ew. pytania proszę kierować wyłącznie na adres mailowy: info@phenix.pl
Zapytanie ofertowe zamieszczono również na stronie www oraz w siedzibie
zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym.
Termin składania
ofert upływa w dniu: 20.10.2014
Oferty dostarczone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Lp. |
Nazwa |
Sposób
oceny |
Maksymalna
ilość punktów |
1 |
Cena całkowita za usługę |
Porównanie cen oferentów do budżetu jaki jest przeznaczony na działanie. |
60 |
2 |
Kompleksowość oferty |
Stosunek ilości działań zaoferowanych / ilości wszystkich zadań z
zapytania *20 pkt |
20 |
3 |
Doświadczenie |
Doświadczenie w zakresie prac realizowanych w projekcie |
20 |
|
|
Razem |
100 |
Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zamknąć w przypadku
wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzone postępowanie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru poszczególnych części składowych z różnych
ofert.
Warszawa, 10.07.2009
Phenix Sp. z o.o.
ul. KIERBEDZIA 4
00-728 WARSZAWA
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Firma
Phenix Sp. z o.o. otrzymada finansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego na realizację projektu :Priorytet I Działanie 1.5 RPOWM 2007-2013
Zakup maszyny i form do produkcji plastikowych fotelików samochodowych dla
dzieci
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o przedstawienie
oferty handlowej na dostawę automatycznej maszyny do wytłaczania z rozdmuchem
i 2 form do produkcji plastikowych fotelików
samochodowych dla dzieci.
Specyfikacji
podzespołów :
- zasobnik na
surowiec
- podajnik
surowca
- komora
rozdmuchowa
- osłony z
poliwęglanu
- 2 formy
fotelików
- urządzenie
zamykające formę
- wytłaczarki
- głowica
akumulacyjna
- szafa
sterująca całym procesem
Złożona
oferta powinna zawierać:
·
nazwę i adres
oferenta,
·
datę
sporządzenia,
·
termin ważności
oferty,
·
termin płatności.
Oferta
powinna być sporządzona w języku polskim, na papierze firmowym oferenta lub
opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być
podpisana przez oferenta.
Ofertę
należy przesłać do siedziby firmy - adres: PHENIX" Sp.z o.o.
ul.
Kierbedzia 4
00-728
WARSZAWA
Oferta
powinna być ważna do: 30.09.2009
Termin
składania ofert upływa w dniu: 15.09.2009
Oferty
dostarczone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany
termin realizacji zamówienia/umowy :od 17.09.2009 do 15.06.2010.
W
przypadku przesunięcia terminu realizacji projektu w umowie o dofinansowanie
termin wykonania i dostarczenia maszyny do firmy Phenix może być odpowiednio
zmieniony.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena
Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zamknąć w przypadku
wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzone postępowanie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
Złożenie oferty oznacza akceptację umowy kupna-sprzedaży:
Umowa
zawarta w Warszawie dnia
…………………………………….
między:
1. nazwa
i adres dostawcy …………………………………………………………………………………………………
NIP ………………………………, REGON nr
…………………………………………,. wpisanym do rejestru przedsiębiorców, prowadzonym przez
……………………………………………………………………………………………………………zwanym w treści umowy “Dostawcą”
a
2. Phenix Sp. z o.o., ul.
Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, NIP 521-31-03-347 , zwanym w dalszej części
umowy „Zamawiającym”.
PRZEDMIOT I TERMIN WYKONANIA UMOWY
§ 1
1.
Przedmiotem umowy
jest dostawa przez Dostawcę:
- Automatycznej
maszyny do wytłaczania z rozdmuchem, typ ……………wraz z podajnikiem automatycznym,
młynem, schładzalnikiem oraz 2 formami i innym podzespołami według .załącznika,
do produkcji fotelików plastikowych dla dzieci; zwanej dalej Maszyną.
W dokumentach
dotyczących realizacji umowy takich jak faktury, protokół odbioru maszyny i
form, itp. będzie stosowana nazwa odpowiadająca kategorii wydatków wykazanych w
załącznikach do umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego z
Jednostką Wdrażania Programów Unijnych.
2.
Dostawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu Maszynę w terminie
nie dłuższym niż
do
……………………………………….
3.
Dostawca zobowiązany jest dostarczyć jako integralną część Maszyny:
a)
Dokumentację DTR – 1 egz. w języku polskim,
b)
Wymagane przepisami pozwolenia, certyfikaty, atesty.
4.
Przekazanie
dokumentów, o których mowa w ust. 4, nastąpi wraz z przekazaniem Maszyny.
WARUNKI
DOSTAWY I INSTALACJI
§ 2
1.
Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia Maszyny Zamawiającemu.
2.
Adres dostawy: 26-600 RADOM, ul. Północna 1
3.
Dostawca jest zobowiązany do opakowania i prawidłowego
zabezpieczenia urządzeń podlegających dostawie w sposób dostosowany do
transportu samochodowego i załadunku na samochód
4.
Transport do siedziby Zamawiającego Maszyny oraz jej zabezpieczenie
przed uszkodzeniem, dokona na swój koszt Dostawca, po uprzednim zaksięgowaniu na
swoim rachunku bankowym pierwszej i drugiej raty płatności, o których mowa w §
6, pkt. 2 niniejszej umowy.
5.
Dostawca pokrywa koszty ubezpieczenia Maszyny
na czas jej załadunku oraz
transportu do siedziby Zamawiającego.
6.
Z czynności dostawy
Maszyny do siedziby Zamawiającego zostanie sporządzony protokół dostawy.
7.
Dostawca najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem dostawy
Maszyny przekaże Zamawiającemu instrukcją rozładunku, posadowienia i
przygotowania do uruchomienia Maszyny .
8.
Zamawiający dokona własnych starań i na swój koszt rozładunku
Maszyny oraz posadowi przedmiot umowy na miejsce instalacji.
9.
Zamawiający doprowadzi niezbędne media do zasilania Maszyny i
zgłosi pisemnie Dostawcy gotowość do uruchomienia.
10.
Montaż, rozruch techniczny i przekazanie Maszyny , zostanie
przeprowadzony przez Dostawcę na jego koszt.
POSTANOWIENIA DODATKOWE
§ 3
1.
Rozruch techniczny Maszyny będzie przeprowadzony prze współudziale
przedstawicieli obu stron umowy.
2.
Rozruch techniczny Maszyny rozpocznie się dopiero po stwierdzeniu
przez Dostawcę, że wszystkie warunki niezbędne do pracy maszyny zostały
zapewnione.
3.
Rozruch techniczny Maszyny zostanie potwierdzony protokołem
odbioru.
4.
Od chwili podpisania przez strony protokołu odbioru, ryzyko utraty
lub uszkodzenia będącego wynikiem nienależytego zabezpieczenia przedmiotu umowy
przechodzi na Zamawiającego.
GWARANCJA
§ 4
1. Dostawca udziela na Maszyny dwunastomiesięcznej gwarancji,
licząc od daty podpisania protokołu przekazania Maszyny .
2. W razie
wystąpienia wad istotnych lub każdej innej awarii powodującej niesprawność
Maszyny , gwarancja ulega przedłużeniu o czas, od chwili powiadomienia Dostawcy
przez Zamawiającego o wadzie, do czasu jej usunięcia.
4.
Wadą istotną jest taka usterka Maszyny , która będzie wymagała od
Dostawcy sprowadzenia części zamiennych od producenta.
5.
Warunki gwarancji będą zgodne z obwiązującymi przepisami w tym
zakresie w Polsce
i zostaną określone w karcie gwarancyjnej, która stanowić będzie załącznik do
umowy.
6.
Uprawnienia wynikające z gwarancji nie ograniczają w niczym
uprawnień przewidzianych przepisami o rękojmi.
§ 5
1. Zamawiający
traci uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi, w przypadku:
a.
Eksploatacji Maszyny w sposób sprzeczny z instrukcją obsługi
doręczoną Zamawiającemu w chwili wydania Maszyny;
b.
Dokonywania samodzielnych napraw bez zgody Dostawcy.
c.
Przez samodzielne naprawy nie uważa się czynności wynikających z bieżącej
obsługi, wymiany materiałów i części eksploatacyjnych.
WARUNKI PŁATNOŚCI
§ 6
1.
Cena wynosi:
PLN ……………………………………………………….
Maszyna wraz z
formami netto + 22% VAT (słownie: + 22% VAT),
Ceny w walutach
przeliczone będą wg kursu sprzedaży NBP z dnia wydania towarów i wystawienia
faktur końcowych sprzedaży.
Należność zostanie
zapłacona w miesięcznych ratach po otrzymaniu przez Zamawiającego
kolejnych
transz dofinansowania. Całość nie później niż do ……………………………………..
SIŁA WYŻSZA
§ 7
1.
W przypadku wystąpienia siły wyższej (np.: powódź, trzęsienie
ziemi, strajki i inne), mającej rzeczywisty wpływ na wykonanie niniejszej umowy,
określony w
§ 1 termin dostawy, ulega przesunięciu o czas trwania siły wyższej.
2.
Dostawca zobowiązany jest do natychmiastowego zawiadomienia
Zamawiającego o wystąpieniu i zakończeniu działania siły wyższej,
uniemożliwiającej terminowe wykonanie umowy, przy czym informacja taka powinna
być potwierdzona przez właściwą Izbę Handlową. Na termin zawiadomienia nie
wpływa czas niezbędny do uzyskania potwierdzenia z właściwej Izby Handlowej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 8
1.
Do czasu uregulowania wszystkich należności wynikających z
postanowień umowy Maszyna będzie
stanowić własność Dostawcy.
2.
W przypadku nie
wykonania lub nie należytego wykonania umowy, Dostawca zobowiązuje się do zwrotu
wpłaconej przez Zamawiającego zaliczki oraz innych otrzymanych w wyniku
realizacji niniejszej umowy, od Zamawiającego pieniędzy , w terminie 7 dni od
wezwania do jej zwrotu.
3.
Dostawca zapłaci
odsetki karne ustawowe, od otrzymanych pieniędzy wymienionych w ust. 1
niniejszego paragrafu.
§ 9
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
§ 10
W razie
sporów wynikłych na tle wykonania niniejszej umowy sądem właściwym będzie sąd
właściwy dla Zamawiającego.
§ 11
W
sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy kodeksu
cywilnego oraz aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 12
Umowę
sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Dostawcy i dwa
dla .
Zamawiającego
Zamawiający
Dostawca

|